7. juli 2011

Gavepose og enda ett pannebånd!

Jeg synes det er minst like fint å gi bort gaver i en stilig pose som å pakke dem inn i papir som blir revet i stykker... Derfor har jeg pyntet en gavepose til månedens bursdagsbarn. Det er kjempe enkelt og veldig dekorativt syns nå jeg! c",)

Jeg begynte med en papirpose fra Lucky Duck og slik ble resultatet.



Stemplene ble fargelagt med blyanter da ProMarker-tusjene mine ligger i Trondheim og jeg er hjemme på østlandet i anledning sommerferien. 
Men, fornøyd for det :)


Jenta med sommerfuglvinger er å finne på baksiden av posen.
Når det gjelder innholdet var det en go' kosebamse og dette pannebåndet:



Pyntet med heklede blomster og knapper.


Ganske likt det hvite og rosa barnepannebåndet jeg har blogget tidligere. 
Syns den bamseknappen er så søt! c",) Pannebåndet ble i utgangspunktet litt stort så det fikk en runde med grønnsåpe og det gode gamle vaskebrettet til mamma før det ble gitt bort.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar