23. feb. 2012

Bursdagsgave til en go'gutt !

Jeg synes ikke det er like lett å finne på hjemmelagde gaver til gutter.. Iallefall ikke gaver som gutta kommer til å like og kose seg med.. 

Men, takket være litt inspirasjon fra det store internett dukket det opp en idé som jeg håper på at kan glede en 3 år gammel gutt.. c",)

Det ble en bærbar garasje/bilvei !
Veistubben er ikke så lang (men har en liten plan i bakhodet om at det kan fikses med litt ekstrautstyr, men det ble ikke prioritert nå fordi jeg allerede var forseint ute med gaven!).. 


Det er plass til 6 småbiler, en under hver bokstav. 


Jeg håper at denne er fin å leke med hjemme og ser for meg at den kan være kjekk å pakke småbilene i når gutten skal på tur c",)


Det er bare å brette den dobbelt, rulle den sammen og lukke den med borrelåsen c",)






2 kommentarer: