27. juli 2012

Enkel vest og en bitteliten kjole !

Enkel vest fra Pickles er ei oppskrift som kan varieres og lekes mye med. Denne ble til på en dag tidlig i sommer. Utrolig hva man får til på noen timer med fly og tog c",)



Hadde ingen formening om hvordan den skulle bli når jeg begynte, så diagrammet til hjertene ble tegnet og tilpasset vesten mens jeg venta på nytt fly på Værnes!
Denne er strikket i Nepal fra Drops. 


Jeg har også prøvd meg på dukkeklær! Det ble en liten kjole, ei veske og ei underbukse. Et sommerantrekk til dukka i dette "sommerværet"!


Det ble hjerter på denne også gitt. Den ble stripete i håp om at jeg fikk nok lilla garn til bærestykket, og det gikk akkurat! c",)
Her har jeg brukt bomullsgarn fra Søstrene Grene. Ingen storfan av bomullsgarn, men greit til dukkeantrekk !





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar