11. nov. 2013

Smykkeposer og glidelåspunger !

Etter at jeg har fått eget sy-/hobbyrom har det blitt litt 
lek på symaskina også.
Det resulterte i to bursdagsgaver. 


De små glidelåspungene er sydd etter en fremgangsmåte på toalettvesker, bare mindre slik at de
passet til blondeglidelåsene jeg hadde c",) 


Smykkeposene er igrunn bare en trekant som er sydd sammen langs kantene. Denne har jeg blogget om tidligere og link til fremgangsmåte finner du i det andre innlegget.
Det ene stoffet er kjøpt på e-bay 
og det er et stoff med rosa sløyfer på c",)


Dette grønne stoffet er også kjøpt på e-bay. Jeg synes det er kjempefin farge og nydelige sommerfugler  .


Denne rosa pungen ble gitt bort i bursdagsgave til ei lita jente (som begynner å bli stor)!

Tilbakemeldingene var positive og jeg gleder meg til å sy enda mer c",)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar