6. mars 2012

Babygave !


For meg er gleden av å gi stor! Og når jeg får muligheten til å lage en babygave klarer jeg sjelden å si nei..
Her er resultatet jeg endte opp med denne gangen.



En bukse, stoff og mønster fra Stoff og Stil.



To "gulpeskjerf".
Det lilla er sydd i samme stoff som buksa.
Det rosa er sydd av stoff fra Panduro.
Begge har bakside av fleece.
Mønsteret fant jeg i "Made by me". Ei bok hvor det er samlet mange fine mønstre fra flinke sybloggere c",) Knallfin bok!


...og når jeg så denne fine krabaten klarte jeg ikke å la være å strikke en.. 
Den er jo så fiin!  c",)
Den heter "Cuddly". Oppskriften får du gratis HER! (Ravelry).
Det gikk med i underkant av ett nøste Drops Paris.


Alt må jo merkes med "handmade"-lapper selvsagt.



Som innpakning ble det en dekorativ pose, det er så enkelt å greit c",)




Den egentlige gavemottakeren er enda ikke født, men mammaen virka veldig fornøyd!
..så da håper vi babyen blir det også c",)





4 kommentarer:

  1. Så flink og oppfinnsom du er! Jeg ble kjempegira av å se på bloggen din og skal prøve å bli flinkere til å gi bort hjemmelagd i all slags sammenhenger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk c",)
      Jeg prøver så godt jeg kan å gi bort noe hjemmelagd i alle anledninger, ikke så lett alltid, men utrolig koselig når mottakkeren setter pris på det c",)

      Slett
  2. Så utrolig fin blogg du har! :) Og du er veldig flink til å strikke, sy og hva det måtte være! Veldig inspirerende :)

    SvarSlett