15. mars 2012

Lue, votter og hals!

Hele tre ting, og alle er til meg selv! c",)


Lue og votter ble strikket i romjula.. Etter det ble strikkeprosjekt til andre prioritert en stund gitt... 
Halsen ble ferdig forje uke :)

Lue og votter er strikket i Lima fra Drops, 
mens halsen er strikket i  Andes, 
samme garn, bare tjukkere c",)

Vottene er det eneste jeg har strikket etter oppskrift, 
den fant jeg i boka Myke masker.
På halsen brukte jeg pinne nr 6 og strikket 2 r, 1vr (avsluttet med 2 r). 



For to uker siden hadde vi aktivitetsuke på skolen og jeg gikk på ski i regnvær med disse vottene.
Det resulterte i litt tova innsider c",)



3 kommentarer:

  1. Oiii så fint sett! Kjempeflotte fargekombinasjona! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Stine c",) Ja, blitt veldig gla' de fargene :)

      Slett
  2. Kjempefint :D De der likte eg ja! :D Du er så flink! <3

    SvarSlett