20. feb. 2013

Myk pakke til 4-åring !

Nøstebarnluene begynner å bli en gjenganger. Men de er jo så enkle å strikke og den har veldig god passform c",) 
Nå strikker jeg de uten å se på oppskrifta, ulempen med det er at jeg ikke alltid husker maskeantallet på de forskjellige størrelsene, men det pleier å gå bra og det gjorde det nå også !


Denne lua er strikket i Pickles sitt Abuelita Tykk Merino Multi. Et kjempemykt og herlig garn i nydelige fargesammensetninger.


Har også prøvd meg på å strikke sokker til småføttene. 
For at gaven skulle bli litt spennende la jeg ved Cars tatoveringer. Hørtes ut som om det ble populært c",)


Jeg skjønner jo at strikka sokker og lue ikke er det mest spennede for en fireåring, men smågutta skal jo ikke fryse på føttene og øra de heller c",)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar