20. mai 2013

Enkel vest !

I vinter gikk jeg igjennom garnlageret mitt og fant en del 
rester av Drops Nepal. 
Fant ut at de kunne brukes til å strikke en Enkel Vest fra Pickles c",)
Liker denne vesten veldig godt, vurderer å forstørre mønsteret så jeg får strikket en til meg selv en gang også.


Den ble gitt bort i dag, på en av de varmeste dagene j
eg har opplevd her i Rørvik..
Men, av erfaring veit jeg at det kommer dager
hvor den kommer til nytte c",)


Veldig godt å få brukt opp noen rester og kunne glede noe med de c",)



4 kommentarer:

  1. Hei. Hva er mail-adressen din? Mvh Jorunn. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Mailadressen min er: hannehelsoe@hotmail.no :)

      Slett
  2. Sjekk mailen din ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm, ingen mail enda. Dobbeltsjekk at du har skrevet .no og ikke .com :)

      Slett