28. apr. 2013

Bursdagsgave til Bestemor !

Vanligvis blogger jeg ikke bursdagsgaver før etter at jeg har gitt de bort, men, når den er til bestemor som aldri har brukt en datamaskin så tar jeg sjansen c",)



Jeg fikk lyst til å strikke et sjal. Fant frem noen rester av Drops Nepal og pinne nr 7. 
La opp 5 masker og økte mye og hele tiden :) økte 3 masker i begynnelsen av hver omgang og etterhvert 5 masker. Etter ca 30 riller felte jeg av.
Tilslutt ble det pyntet med en fin heklekant c",)



Det ble så godt og fint at jeg må nok strikke et til meg selv også etterhvert!

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Jeg er Toline, du spurte om en hals på bloggen min. Visste ikke hvordan jeg skulle svare deg, så jeg gjør det her.
    Halsen eer et gratismønster fra Ravelry:
    http://www.ravelry.com/patterns/library/bandana-cowl

    SvarSlett