11. feb. 2011

En ny idè !

Søstrene Grene er en butikk med mye spennende i c",) 
Og det morsomme er at de har veldig studentvennlige priser, en skal handle mye for å komme blakk ut døra hos Søstrene Grene !

Sist jeg var innom var det bursdagsgave til Anette som sto på handlelista. Jeg endte opp med et lite lerret og et mini staffeli :)

Da gjensto det bare å finne ut hva jeg skulle gjøre med dette...

Når jeg begynte på prosjektet kom jeg på at jeg hadde jo ikke noe slags maling..
Men probelemet ble løst..


Med stempelpute, man tar det man har.. :)


På bildet ser dere Anette og kjæresten. Pynten ble ganske så enkel, men syns det ble fint til slutt :)
"Krussedullene" oppi hjørnet lagde jeg ved hjelp av en sjablong og ei stempelpute med litt mørkere farge enn bakgrunnen. Hjertet er i tre og jeg syns det pynter opp en del med båndene :)


Som dere kanskje skjønner så har jeg litt dilla på grønt om dagen c",)

2 kommentarer:

  1. Det var kjempe fint laget Hanne. Jeg vil tro Anette ble kjempe fornøyd med bursdags gaven :D
    Tonje K

    SvarSlett