10. jan. 2011

Fargelegging !

Jeg var så heldig at jeg fikk Promarker-tusjer til jul :) 
Dette er tusjer som er fine og fargelegge stempeltrykk med. 

Men en blir ikke verdensmester med en gang gitt... 
Skyggelegging og fargeoverganger er ikke bare bare! 
 c",)




Det er mange tusjer og fargenyanser å velge mellom så her er det mange muligheter!
Utrolig gøy når en får et bra resultat som kan pynte opp ett kort eller en albumside :)



Det går jo selvsagt ann å fargelegge stempler med vanlige fargeblyanter f.eks, hvis en ikke har lyst til å legge så mye penger i disse tusjene. 

Gøy er det uansett!


(Jeg føler meg veldig liten igjen når tungespissen stikker så vidt ut og jeg konstentrer meg hardt om å holde meg innenfor strekene! )

2 kommentarer:

  1. Så kreativ du er:)) Har arvet litt av håndlaget til Inger ser jeg:))
    Fin blogg du har forresten, ble litt nysgjerrig så jeg måtte inn og se;))
    Kos deg i Trheim.
    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Spørs nok om det har gått noe i arv ja :)
    Koser meg i Trondheim vettu :)

    SvarSlett