17. jan. 2011

Nøstebarn!

Det ble ikke produsert så mange julegaver på strikkepinnene mine i år.. Men jeg rakk å strikke noen nøstebarnsluer i dobbelt 2-trådsgarn c",)

(Beklager litt dårlig bildekvalitet)

De blir så fine også er de enkle og raske å lage! Og de har visst blitt godt mottatt av de små som fikk dem også! 
Begynner å bli glad i nøstebarns garn og oppskrifter. Jeg er veldig glad for at de har butikk her i Trondheim! (Studentlommeboka er ikke helt enig med meg. Men garnet er veldig drøyt og herlig så syns det er verdt prisen!)


Snart så er jeg ferdig med hals, lue og votter i Lima fra DROPS. Ble ikke imponert over garnbutikkene i byen når jeg fant ut at de ikke hadde tatt inn dette herlige garnet! Men (morgrethe) i Brumunddal har Lima, så det ble en tur innom der når jeg tok en tur sørover før helga c",)

Det kommer bilde av dette settet snart. Gleder meg til å bli ferdig og bruke det masse i vinter!



2 kommentarer:

  1. Hei!
    Hvor har nøstebarn butikk i Trondheim? Den har jeg ikke vært borti, men vil veldig gjerne utforske den!
    Kjempefin blogg, gleder meg til å følge denne.

    SvarSlett
  2. Hei! Nøstebarn holder til i Fjordgata 26, ikke så langt fra jernbanebrua :) Takk :) Er litt i oppstartsfasen enda, men håper den blir bra etterhvert c",)

    SvarSlett