5. jan. 2011

Ja, da har jeg opprettet en hobbyblogg ! :)

Før jul satt jeg å tenkte på om jeg skulle opprette en blogg.. Og her er den! :)

Det er så mange fine hobbyblogger der ute som jeg så absolutt ikke kan konkurrere med. Men håper på at bloggen min blir en "lightversjon", med tips og prosjekter som er overkommelig for studentlommeboka og som ikke stjeler for mye av tiden jeg (og du?) helst skal bruke på pensumbøkene..  

Jeg må som regel ha ett strikketøy å holde på med.. Blir litt smågal og rastløs hvis ikke.. Og denne "uvanen" er vanskelig å kombinere med en operasjon i håndleddet :/ Iallefall når det er rett før jul og en helst skulle ha produsert julegaver i lange baner... men etter 3, nesten 4 lange uker tok jeg endelig frem strikkepinnene igjen når jeg dro hjem på juleferie :)

Da begynte jeg på denne vesten og fullførte den faktisk i løpet av ferien. Mangler bare knappene nå, så bilde kommer når de er sydd fast. Jeg brukte en av de nyeste garnkvalitetene til DROPS, Lima, helt herlig garn ! :) Ull er gull, spesielt når det blir ekstra mykt og godt med litt alpaca.

Håper noen kommer til å ha glede av denne bloggen :) Jeg gleder meg iallefall til å komme ordentlig i gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar