29. okt. 2011

Stripete varme!

Stripete varme, i form av en hals c",)
Myk og go' i Pickles sin Pure Thick Alpaca,
ett ordentlig godt og mykt garn!
Det er ei stønn sia jeg ble ferdig med denne halsen, men den har vært i bruk helt sia jeg festa trådene så har ikke fått blogga om den før nå.. 




Den er strikket på en veldig enkel måte, la opp så mange masker jeg ville ha i høyden, strikka til jeg syns den var passe vid rundt halsen og sydde sammen oppleggs- og fellingskanten. Enkelt og greit :) Strikka den på pinne nr 5 mener jeg å huske (eller var det nr 6..?)..



Den er ganske tøyelig så den kan godt trekkes ned over skuldrene c",)
Denne blir nok en favoritt gjennom vinteren ! Vurderer å strikke en til i brune nyanser, men, må nesten strikke ferdig julegavene først nå.. 
c",)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar